Monday, January 11, 2010

Saya yakin pelajar saya berjaya

Hari ini permulaan mengajar...seronok dapat deliver ilmu.
Mengajar dalam kelas yang sangat memberi kerjasama dan saya janji akan pastikan berkongsi ilmu pengetahuan dengan mereka.

Pelajar -pelajar lelaki ,mostly nak jadi QC inspector kat oil & gas dan saya akan contact kwn2 saya yang berpengalaman sebagai QC untuk berkongsi pengalaman dengan mereka,itu janji saya.Saya nak mereka "built-up relationship " dan "link" dengan orang2 yang ada pengaman.

Yang gurl,mostly nak jadi SQE dan saya akan guide mereka yang terbaik.

Bagi saya,saya hanya akan gembira apabila selepas mereka habis belajar 5 hari/sebulan mereka terus offer letter kerja dan mereka dapat membalas jasa ibubapa mereka.


Saya sentiasa disisi mereka ..sms jer saya 017-7357581

1 comment:

  1. yg better dalam qc department bahagian ape psl sy dgr qc ni pening kepala?

    ReplyDelete